Piagam Pelanggan | UNIVERSITY ISLAMIC CENTRE
» ABOUT US » PIAGAM PELANGGAN & OBJEKTIF KUALITI » Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan PIU

  • Menganjurkan sekurang-kurangnya 20 program Keagamaan, Kerohanian dan Pengimarahan Masjid dalam setahun

  • Memberi maklum balas dalam tempoh dua (2) hari bekerja terhadap sebarang aduan pelanggan

  • Memberi maklum balas dalam tempoh tiga (3) hari bekerja terhadap permohonan prasarana dan peralatan Pusat Islam Universiti

  • Memastikan permohonan khidmat bacaan doa rasmi, bacaan yasin dan tahlil serta tazkirah diluluskan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja

Updated:: 24/08/2021 [fahmi_mukhid]

MEDIA SHARING

UNIVERSITY ISLAMIC CENTRE
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
0397698588
0397693640
BUKSMA~