Piagam Pelanggan | PUSAT ISLAM UNIVERSITI
» MENGENAI KAMI » Maklumat Korporat » Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN PUSAT ISLAM UNIVERSITI

  • Menganjurkan sekurang-kurangnya 20 program keagamaan, kerohanian dan pengimarahan masjid dalam setahun.
  • Memberi maklum balas dalam tempoh dua (2) hari bekerja terhadap sebarang aduan pelanggan.
  • Memberi maklum balas dalam tempoh tiga (3) hari bekerja terhadap permohonan prasarana dan peralatan Pusat Islam Universiti.
  • Memastikan permohonan khidmat bacaan doa rasmi, bacaan yasin dan tahlil serta tazkirah diluluskan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja.

 

LAPORAN PIAGAM PELANGGAN

 

OGOS 2023

 

JULAI 2023

 

JUN 2023

 

MEI 2023

 

APRIL 2023

 

MAC 2023

 

FEBRUARI 2023

 

JANUARI 2023

Kemaskini:: 14/01/2024 [asmunir]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT ISLAM UNIVERSITI
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
0397698588
0397693640
SXDdWAo~